Σήμερα είμαι η ποιο ανοιχτή απόχρωση του κόκκινου.
Σήμερα είμαι αυτή η Αγάπη..

Να μην μου γράφεις σ'αγαπώ γιατί θυμώνω.



 Περιμένω να'ρθεις μα ήρθε μόνο τ'απόγευμα
και μέσα στα μάτια του μοναξιά και σιωπή
περιμένω ξανά και ξεχνάω τα λάθη σου
σαν και μένα να ξέρεις δεν σ'αγάπησε κανείς
καρδιά μου μην αργείς δεν ξέρω αύριο που θα'μαι...
Να μην μου γράφεις σ'αγαπώ γιατί θυμώνω
γιατί μου λείπεις κι από μέσα μου βουρκώνω
πάψε να γράφεις σ'αγαπώ και κάνε κάτι
είναι ένα βήμα απ'τον γκρεμό αυτή η αγάπη...



Περιμένω εδώ μες το άδειο δωμάτιο
κι όλοι λένε είναι μάταιο όλο αυτό που περνώ
περιμένω να δω αν το θαύμα δε γίνεται
το φιλί δε συγκρίνεται με ένα σ'αγαπώ
καρδιά μου μην αργείς δεν ξέρω αύριο που θα'μαι...
Να μην μου γράφεις σ'αγαπώ γιατί θυμώνω
γιατί μου λείπεις κι από μέσα μου βουρκώνω
πάψε να γράφεις σ'αγαπώ και κάνε κάτι
είναι ένα βήμα απ'τον γκρεμό αυτή η αγάπη...